Considering the current EU data protection laws, please take a minute to review the Terms & Conditions for using our services. This document describes how we use your data.
AcceptTransfer all of your data to the upgraded platform to enjoy new features and improved support!
Migration Guide CloseBildbeställningsfunktionen i Digitalt Museum fungerar inte. Gör man en beställning via DiMu får man ingen indikation på att den inte gått fram.
/Ulrika
Tags:
Views: 23
Takk for informasjon om at bildebestilling ikke fungerer. Vi har funnet feilen, og rettet den. Jeg går gjennom bestillingene som er mottatt etter at vi oppgraderte, og videresender disse til det enkelte museum.
Jeg beklager dette.
Gunn
Welcome! To view all notes, click here.
Created by Admin Oct 14, 2012 at 5:11pm. Last updated by Admin 6 hours ago.
Treff gode kollegaer til en hyggelig fagdag. Meld deg på vårens brukermøter i Oslo (Gardermoen) og i Stockholm.Påmelding brukermøte
Created by Tove Wefald Pedersen Feb 22, 2016 at 1:33pm. Last updated by Tove Wefald Pedersen Feb 22, 2016.
Takk til alle som bidro på workshopen. For de som ikke hadde mulighet til å delta, ligger det mer informasjon om arbeidet med DigitaltMuseum4 på hjemmesidene våre, kulturit.org/prosjektdigitaltmuseum.
Det er også mulig å melde seg på de neste workshopene for å være med å skape veien videre.
Created by Gunn Walmann, KulturIT Feb 5, 2016 at 11:19am. Last updated by Gunn Walmann, KulturIT Feb 5, 2016.
© 2019 Created by Admin.
Powered by
Takk for at du sier fra. I utgangspunktet sendes det en epost til den som har bestilt og en epost til museet eller de museene det er bestilt fra. Dette har virket på de testbestillingene som er gjort, og vi vil gjerne ha tilbakemelding dersom dere opplever at dette ikke virker.
I følge loggene ble det sendt en epost til Nordiska kl. 13:08 i dag. Ta kontakt hvis den ikke ble mottatt hos dere. Send gjerne en epost til support@kulturit.no, når du oppdager feil, så tar vi det med en gang.
Mvh Gunn.