Ulrika Sundberg's Discussions (141)

Discussions Replied To (69) Replies Latest Activity

"I morgon är det onsdag och en udda vecka. Hoppas vi ses på höstens första Primuslunc…"

Ulrika Sundberg replied on Tuesday to Primus-luncher i Stockholm

4 on Wednesday
Reply by Johanna Krumlinde

"Jag anmäler mig /Ulrika, Skansen"

Ulrika Sundberg replied Aug 15 to Nätverksträff med eKultur Sverige i Stockholm 19/9 2019

18 on Wednesday
Reply by Jesper Nilsson

"Hej  Jag tycker att det är bra att byta ut "föremål" mot "objekt". Kod 74 (Historisk…"

Ulrika Sundberg replied Jun 10 to Historiska händelser

3 Jun 20
Reply by Sandra Åberg

"Hej Evelina! Visst har vi fortfarande Primus-luncher udda veckor på onsdagar. Denna…"

Ulrika Sundberg replied Apr 23 to Primus-luncher i Stockholm

4 on Wednesday
Reply by Johanna Krumlinde

"Hej! Här kommer minnesanteckningarna som Christine Caux Gustafsson har skrivit. Jag…"

Ulrika Sundberg replied Mar 15 to Nätverksträff med eKultur Sverige i Skövde 7/2 2019

21 Mar 15
Reply by Ulrika Sundberg

"Jag kommer också :-) /Ulrika"

Ulrika Sundberg replied Jan 30 to Nätverksträff med eKultur Sverige i Skövde 7/2 2019

21 Mar 15
Reply by Ulrika Sundberg

"eKultur Sverige i Skövde den 7 februari kl 10-16! NY ADRESS Stationsgatan 3 Anmäl på…"

Ulrika Sundberg replied Jan 24 to Nätverksträff med eKultur Sverige i Skövde 7/2 2019

21 Mar 15
Reply by Ulrika Sundberg

"En påminnelse om att anmäla sig till eKulturmötet i Skövde! Anmäl på denna tråd sena…"

Ulrika Sundberg replied Sep 11, 2018 to Nätverksträff med eKultur Sverige i Skövde 19/9 2018

19 Feb 6
Reply by Kristina Berg

"Hej Matilda! Du är så välkommen! /Ulrika "

Ulrika Sundberg replied Aug 7, 2018 to Nätverksträff med eKultur Sverige i Skövde 19/9 2018

19 Feb 6
Reply by Kristina Berg

"Hej Lina! Detta är ett utvecklingsönskemål som jag tror vi har tagit upp tidigare oc…"

Ulrika Sundberg replied Apr 10, 2018 to Primus sökning på namn

1 Apr 10, 2018
Reply by Ulrika Sundberg

© 2019   Created by Admin.   Powered by

Badges  |  Help  |  Privacy Policy  |  Terms of Service