Considering the current EU data protection laws, please take a minute to review the Terms & Conditions for using our services. This document describes how we use your data.
AcceptTransfer all of your data to the upgraded platform to enjoy new features and improved support!
Migration Guide CloseHei tidligere på KulturIT sin hjemmeside lå det en oversikt over vanlige feilmeldinger i Primus og en forklaring på dem. Den savner jeg, for nå må jeg sende dere mail på det som jeg kunne sjekket selv tidligere. Kommer den oversikten tilbake tror dere?
Hilsen Cathrine
Tags:
Views: 73
Deler av gamle www.mdt.no er fortsatt mulig å finne, er det denne feilmeldingsoversikten du tenker på: Primus Troubleshooter: http://www.mdt.no/primus/support/trouble.shtml
Ja der er den gamle, om den kunne blitt frisket opp litt tror jeg det kunne vært til hjelp.
Museenes datatjeneste ble stiftet i 2000, og hadde sine hjemmesider på www.mdt.no.
KulturIT ble stiftet i 2007, og informasjonen fra www.mdt.no ble overført til www.kulturit.no og oppdatert med det som de ønsket å videreføre. Brukerveiledninger og denslags lå på hjemmesiden vår fram til 2013, men fra da av ønsket vi å gå over til å bruke eKultur.org for å dele informasjon med våre betalende kunder.
Det som ble overført til eKultur.org var i første omgang brukerveiledningene.
Den gamle siden som Gunleiv Hadland henviser til har ligget uendret siden november 2005. Den ble ikke videreført i sin helhet til våre nye hjemmesider i 2007 (så vidt jeg vet).
Jeg ser fordelen av å ha en slik oversikt dersom man har et mindre antall kjente feil som kundene bør vite om. Men den sida som Gunleiv linket til inneholdt svært mange feilmeldinger som uansett medfører at kunden må ta kontakt med oss.
Vi ønsker at feil blir meldt inn til Support, slik at vi kan melde de videre til utviklerne - slik at vi kan få tilbakemeldinger fra brukerne, og forbedre produktet vårt.
Vi er klar over at det er et generelt ønske om lett tilgjengelig brukerdokumentasjon for både Primus og andre produkter. Det jobbes på flere hold med å imøtekomme dette, men p.t. har jeg ikke nok konkret informasjon til å kunne fortelle hvordan informasjonen vil bli delt med kundene.
Ok, da må jeg melde feilmeldinger, selv om det kanskje bare er jeg selv som gjør en feil.
Den er grei.
Welcome! To view all notes, click here.
Created by Admin Oct 14, 2012 at 5:11pm. Last updated by Admin 5 hours ago.
Treff gode kollegaer til en hyggelig fagdag. Meld deg på vårens brukermøter i Oslo (Gardermoen) og i Stockholm.Påmelding brukermøte
Created by Tove Wefald Pedersen Feb 22, 2016 at 1:33pm. Last updated by Tove Wefald Pedersen Feb 22, 2016.
Takk til alle som bidro på workshopen. For de som ikke hadde mulighet til å delta, ligger det mer informasjon om arbeidet med DigitaltMuseum4 på hjemmesidene våre, kulturit.org/prosjektdigitaltmuseum.
Det er også mulig å melde seg på de neste workshopene for å være med å skape veien videre.
Created by Gunn Walmann, KulturIT Feb 5, 2016 at 11:19am. Last updated by Gunn Walmann, KulturIT Feb 5, 2016.
© 2019 Created by Admin.
Powered by
Ja, det høres nyttig ut for oss alle å ha en slik oversikt! :)